I appreciate them.

Thursday 7 December 2017

The Shore bangunan tertinggi di Melaka?


Last week aku jenjalan Melaka dengan Suami and anak aku,first tempat yang aku pergi ialah makan nasi ayam kepal or ee ji ban,alaaa yang femes tu sampai beratur kauu.Kalau datang melaka tapi tak makan dekat ee ji ban ni,baik tak payah datang gituu.

Aku order nasi ayam kepal,udang garam, ayam roasted,sup fish ball dengan air. Nak tahu sedap ke idok? Ha kena la tengok video  vlog aku tu.Huk Huk



Nasi ayam kepal

ayam roasted

Sup fish ball

Udang garam sambal



Anyway korang pernah dengar tak pasal bangunan tertinggi dekat Melaka? Orang melaka mesti tahu punya.Terletak berdekatan dengan  bandar Melaka. Waktu malam,memang nice gila view.Dan bukan tu je,ada restaurant Sky Deli dekat atas tu,so macam kau dinner sambil tengok view Melaka la. 

untuk orang yang nak buat romantic candle light dinner,memang sesuai kalau korang  buat dekat Restaurant sky deli ni.Portion besar and harga pon berbaloi dek non.Aku order Salmon bakar ,suami aku order teriyaki chicken.Lepastu desert kieorang makan brownies chocolate yang suam dan besar.Huu berbaloi baloi



Salmon bakar.ymyyyyy

teriyaki chicken

Brownies chocolate


My beautiful daughter


Banyak naw gambar makanan dekat atas ni,So aku belanja korang gambar kiteorang dekat The shore Melaka.Kalau korang nak naik tingkat atas sekali ni,kena bayar harga tiket Rm25 tau.Tapi jangan risau,aku jamin korang akan puas hati.Yang suka tangkap gambar,and sukakan ketenangan waktu malam memang sesuai datang sini





Tak boleh nak belanja gambar banyak banyak.Kalau nak tengok lebih detail boleh tengok dekat Video.HikHik

Walaupun dulu aku belajar dekat Melaka,Tapi aku tetap rasa Melaka one of the best negeri untuk dilawati.Ini baru hari pertama tau guys.Esoknya pon kiteorang ada jugak jalan-jalan.So nak tau tak kiteorang pergi mana esoknya? Kena tunggu entri dan video seterusnyaaa.

Eh jangan lupa tekan subscribe dekat channel youtube aku tau.Tekan dekat SINI.Come on guys support melayu sikit.heheh

Klik:
VLOG part 1:Bangunan tertinggi di Melaka


7 comments:

PERMATABIRU said...

wahh kena try naik the shore gayat tak...hehe

Leyla Nurjatiey said...

bestnya..rindu nak pergi melaka..

Mohaz Sue said...

Dah lama tak jalan-jalan Melaka..nt mintak hb bawakla

Nina Mirza said...

Menyelerakan nasi ayam kepal tu...
Nanti pi melaka nak singgah rasa kat sana

Fatin Shahrizam said...

rindu asam pedas melaka. nyumnyum!

Qaseh Dalia said...

Tak pernah lg ke sini padahal da dua kali p melaka

Mummy Audya said...

macam macam aktiviti bole buat kat the shore ni
http://sinarcintaku.blogspot.my/search?q=the+shore&submit=search