I appreciate them.

Monday 13 November 2017

Dyxy Cosmetics: Very Honest Review.

Assalamualaikum korang semuaaa.

Pe khabaq tuuu.




Harini aku nak buat entry pasal Dyxy cosmetics yang tengah femes dekat facebook dan instagram.Mula-mula aku takmau beli .Tapi disebabkan semua orang cakap dyxy ni best,jadi aku pon terjebak.

Aku beli dekat sorang seller dekat facebook ni,Beli khamis dapat jumaat.Cepat sangat kan?Ibarat kau beli harini dapat semalam bak kata ustaz syamsul debat.hukhukhuk.

Set yang aku beli sebijik macam dekat bawah ni ha.Tapi bezanya aku dapat barang free which is mascara jenama morphe.Ori ke tak ori bersyukur jela noks sebab free kot.




Tapi aku bukan nak pakai macam tu ja.Aku nak jugakla tengok it does what it claims or not.

Meh aku bagitahu dekat hampa semua apa yang dyxy kata:


  • Magic Foundation yang mampu menutup segala cela, jeragat dan parut diwajah
  • SPF 50++ melindungi kulit muka dari sinaran UV
  • Kesan Flawless 3D yg nampak macam filter tapi masih natural
  • Texture yang sangat mudah meresap ke dalam kulit 
  • Menjimatkan masa untuk bersiap
  • Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit berjerawat & sensitif
  • Anti-Oily face. Tekstur krim yg sangat ringan & selesa dipakai
  • Mekap Tahan lama sehingga 8 jam


Ha macam amazing gila kan apa yang dia claim tu.Macam best je kan.Dahlah local products.Lagi excited la aku nak cuba.Sebab we have to support Malaysian brands.

Kalau korang nak tahu kulit aku ni jenis combination type.Kiranya jenis kulit confuse .Kejap minyak kejap kering.Eh main-main pulak kulit ni.HaHa.

Kalau korang nak tahu jadi ke tak apa yang dyxy ni claims,korang kena tengokla video aku ni.Dalam video ni aku pakai 8 jam bc cream ni.So kita tengok dia long lasting ke tak, boleh serap minyak ke tak.Yang combination skin type macam aku ni elok tengok video ni.

Ha apa lagiii.Sila terjahhh sebelum beli lepastu menyesal.Ehhhh hahahahahhaha.

Tekan Link ni:





5 comments:

Leyla Nurjatiey said...

dah tengok video..review jujur sgt..nasib tak beli lagi..LN jenis kulik berminyak & berjerawat..susah sikit nak pakai tekstur krim2 ni lagi2 yg tak full coverage..tak confident..

bella husna said...

suka tengok review dari bukan penjual dyxy. kalau seller dia mesti bagi gambar before xde ligthing tp after dia lighting terang benderang. pelik je. kenapa xamek gambar yg ada lighting sama je. baru lah dpt beza. ni yg before sekusam yang boleh dia bagi. bila dah siap mekap je, macam tadah muka depan lampu. hehe. anyway nice review. jom jenguk https://gadistudungbunga.blogspot.my/

Mysara Ab Rahman said...

Kte pn byk tgok revoew org psl produk ni. Produk ni nmpk mcm nk bersiap mekap tu akan lebih cot n cntik. Mmg pas bersalin ni planning nk pakai. Hee

Unknown said...

How to order DYXY

Mcee said...

Thank you for the honest review😘