I appreciate them.

Saturday 13 July 2013

Buku degree dan diploma untuk dijual.Hanya RM 20!

Buku untuk student degree dan diploma untuk dijual.Satu buku hanya RM20 sahaja!

.ada buku:
1.Business for accounting
2.Ethics gift of fire
3.Vision focus on grammar
4.management Challanges for tommorrow's leader
5.Algebra and Trigonometry
6.Calculus
7.Probability and statistics
8.Vision focus on reading and writing
9.Explore MUET
10.Practice your listening skill
11.CTU 151 Pemikiran dan tamadun islam
12.introduction to bisnes
13.bisnes taxation
14.management
15.discovering computers 2009
16.cost and management accounting
17.company and group accounting reporting
18.cost and management accounting
19.financing management
Berminat?boleh PM saya disini https://www.facebook.com/dya.mohamad




Oh ya Dan saya juga menjual kek red velvet dan choc moist cake dengan harga yang berpatutan.Tak sampai ratus pon ha bak hanggg.Nah hamek iklan.Red velvet cake bentuk love pon aku buat jugak.
Order mesti 5 hari sebelum penghantaran.Aku akan hantar tiap hari ahad.


Dan aku juga buat freelance android development for FYP students.Dont worry harga boleh negotiate,Student aku letak murah je,tak sampai ribu pon.So jangan segan untuk bertanya jika tak faham oke?

Sorry guys busy lately nak update blog pon bukan main malas lagi.


Blog dya mohamad dah bosan bak hangggg~
Kla babai :)

No comments: