I appreciate them.

Monday 28 November 2011

How do i live cover by dya mohamad untuk yang tersayang

Ececeh.Nak muntah eh?baru baca tajuk dah nak muntah?jangan macam tu encik adik manis.Belum tengok video aku lagi.Nanti korang boleh cirit birit.Ehehe:D

Lagu ni ditujukan khas buat yang menyayangi diri ini.*bayangkan macam ucapan dari radio suria FM segmen suria cinta


Aku nak cakap terima kasih untuk segalanya.Terima kasih sebab tahan dengan sikap aku,terima aku seadanya,Tak pernah komplen banyak dekat aku,penuhi kehendak aku,dan cuba jadi yang terbaik untuk aku.Terima kasih banyak-banyak sebab aku tahu aku banyak kekurangan tapi dia telah terima aku.Kalau ada jodoh aku dan dia,aku bersyukur.Tapi jika tak ada,aku redha.*ayat macam drama melayu


NiE LaGu FeVrEt aWk KaN.TiTtEw Bg KarTz AwK.CuKeWw TaRkS?TiTtEw TaU AwK cUkeWw.
IsH MaLu LetTeWw.*muntah untuk ke doplohsembilan kali.


P/S:Korang mesti selalu dengar radio suria FM segmen suria cinta jam 11 malam sampai 2 pagi kan?Eh camne aku boleh tau waktu siaran ni.Korang yang dengar ke aku yang dengar ni?Kantoi.Kbai.

From him.

No comments: